Fitness - Nodarbības

Nodarbības aerobikas zālē

   

LaiksPirmdienaOtrdienaTrešdienaCeturtdienaPiektdiena
10:00  

Vingrošana grūtniecēm
INGA

(nenotiek)

 

Vingrošana grūtniecēm
INGA

(nenotiek)

 
11:00  

Vingrošana māmiņām ar mazuļiem
INGA

 

 

Vingrošana māmiņām ar mazuļiem
INGA

 

 
18:00

FIT Pilates
ILGA

(20.11. nenotiek) 

 

 

Pilates
ILGA

 

 

 

18:30  

 

ZUMBA®FITNESS 

FLĒRA 



ZUMBA®FITNESS 

FLĒRA  

 

19:00

ABL +Step
ILGA

(20.11. nenotiek)  

  ABL +Step
ILGA

 

   

Skatīt fitnesa un aerobikas nodarbību cenas

Fitnesa un aerobikas nodarbības

Mārupes tenisa skolā pieejamas fitnesa un aerobikas zāles, kur atgūt un nostiprināt lielisku fizisko formu, kā arī uzlabot tonusu un pašsajūtu. Piedāvājam apmeklēt fitnesa zāli un aerobikas nodarbības pie zinošiem un pieredzējušiem treneriem.

Nodarbību apraksti

ZUMBA®FITNESS

ZUMBA®FITNESS  ir deju fitnesa nodarbība karstasinīgos latīņamerikāņu ritmos ar aerobikas, intervālu un spēka treniņu pamatprincipiem. Šie treniņi palīdz sadedzināt maksimālu kaloriju skaitu, nostiprināt sirds un asinsvadu sistēmu un saglabāt muskuļu tonusu.
Pateicoties vienkāršai horeogrāfijai un mūzikai, treniņš ir jautrs un vairāk līdzinās ballītei. Treniņa efektivitāti veicina mūzikas tempa, tomēr ZUMBA®FITNESS nodarbībās svīdīsiet vairāk, jo kustības ir intensīvākas.
Regulāri ZUMBA®FITNESS treniņi:

Nodarbības īpaši labi ietekmē pusmūža vecuma vīriešus.
Psihologi apgalvo, ka šāda veida "jautrās" nodarbības palīdz pusmūža vīriešiem kļūt atbrīvotākiem un justies jaunākiem, gan psiholoģiski, gan fiziski.
ZUMBA ZUMBA®FITNESS  ®FITNESS šobrīd ir pats populārākais fitnesa novirziens Eiropā un ASV. Tas ir dzīvesveids, ko izvēlas koši, pamanāmi un aktīvi cilvēki, kas vēlas būt labā fiziskā formā, uzturēt lielisku garastāvokli un kļūt atvērtāki.
Šī novirziena fanu skaitā ir daudzi miljoni cilvēku, to vidū arī pasaules šovbiznesa zvaigznes: Madonna, Šakira, Natālija Portmane, Dženifera Lova Hjūita, Dženifera Lopeza, Viktorija Bekhema, Emma Vatsone, Tonija Brekstone un pat Džekijs Čans!
Pievienojieties mūsu lielajai un draudzīgajai ZUMBA® ģimenei un pat pašās drūmākajās un lietainākajās Latvijas dienās Jums spīdēs karstā Brazīlijas saule!
Uz Zumba® nodarbībām ģērbieties viegli un ērti! Kājās velciet ērtus apavus vai sporta kurpes. Neaizmirstiet paņemt līdzi dvieli un ūdeni Būs karsti!

VINGROŠANA JAUNAJĀM MĀMIŅĀM KOPĀ AR MAZUĻIEM

Jaunajām māmiņām ir grūti izbrīvēt laiku vingrošanas nodarbībām ārpus mājas, jo jāsaplāno bērniņa barošanas režīms, kā arī jāatrod kādu, kam bērniņu uzticēt. Lai risinātu šo situāciju, piedāvājam Jums vingrot kopā ar savu bērniņu!

Vingrošana kopā ar bērniem sniedz iespēju apvienot patīkamo ar lietderīgo – atgūt formu pēc dzemdībām, atjaunot un nostiprināt dziļo muskulatūru, kā arī pavadīt laiku kopā ar savu mazuli un uzzināt, kā viņu pareizi turēt, auklēt un vingrināt.
Vingrinājumiem, ko sieviete drīkst izpildīt pēcdzemdību periodā, ir jābūt ar ļoti zemu slodzes intensitāti. Saudzīgi vingrinājumi ir ļoti noderīgi, jo to rezultātā paātrinās audu sadzīšanas process, nostiprinās muskuļi. Nopietnākas vingrošanas nodarbības sieviete drīkst sākt apmeklēt apmēram trīs mēnešus pēc dzemdībām, kad izieta ginekoloģiskā apskate, un ārsts devis atļauju fizisko vingrinājumu pildīšanai.

Nodarbībās, izmantojot dažādus vingrojumus un fizioterapijas bumbu, tiks noslogotas visas muskuļu grupas.

Uz vingrošanas nodarbībām var nākt māmiņas ar mazuļiem, kas nav jaunāki par 3 mēnešiem. Līdzi jāņem dvielītis, sedziņa vai autiņš, ko paklāt mazulim, bet mammai jābūt sporta tērpā, lai ir ērti kustēties.

BODY SCULPTURA

Visas ķermeņa muskulatūras trenēšana, izmantojot inventāru. Vienkārša kustību koordinācija un vairākkārtēji vingrinājumu atkārtojumi sniedz maksimālu efektivitāti. Spēka vingrinājumi muskuļiem mijas ar relaksējošiem un stiepšanās vingrinājumiem. Iegūsiet lielisku pašsajūtu un labu noskaņojumu!Nodarbības paredzētas visiem fiziskās sagatavotības līmeņiem.

PILATES

Pilatēs apvienotas Austrumu un Rietumu vingrošanas disciplīnas. No Austrumiem nāk līdzsvara, koordinācijas, lokanības un elpošanas treniņš, no Rietumiem - spēka treniņš. Pilates ir īpaša tipa treniņa programma, kas koncentrējas uz personu kopumā, uz cilvēka nesaraujamo saistību ar fizisko un garīgo stāvokli. Tā apvieno jogas, stiepšanās un spēka vingrojumus, kā arī stiprina pašapziņu. Pilates balstās uz “ķermeņa centra” kontroli un vispārēju ķermeņa simetrisku veidošanu. “Ķermeņa centru” veido trīs komponenti – dziļie vēdera, muguras un dibena muskuļi.

ABL

Fitnesa metode, kurā iekļauti speciāli vingrojumi ķermeņa korsetes nostiprināšanai (vēdera preses, muguras, sānu un sēžas muskulatūra).
Nodarbības ir paredzētas visiem fiziskās sagatavotības līmeņiem. Nodarbībās tiek izmantoti stepa soliņi.

BODY SHAPE

Fitnesa metode, kuras pamatā ir spēka nodarbība ķermeņa formas veidošanai. Nodarbība balstās uz daudzkārtējiem spēka vingrinājumu un ārstniecisko vingrinājumu kompleksiem, papildus izmantojot dažādus apgrūtinājumus: hanteles, stieņus, gumijas, bumbas utt. Īpaša uzmanība tiek pievērsta ķermeņa problemātiskajām zonām.

NODARBĪBAS GRŪTNIECĒM

Grūtnieču vingrošana sagatavo dzemdībām gan fiziski, gan psiholoģiski, tā palīdz justies veselai un drošai. Nodarbību laikā tiek stiprināta asinsrite, kas uzlabo skābekļa piegādi mazulim. Treniņš ir īpaši pielāgots dažādām muskuļa grupām, kas palīdz sagatavoties dzemdībām.